131967
Książka
W koszyku
(Engram)
Pracownik socjalny powinien legitymować się szerokim wachlarzem kompetencji, od wiedzy począwszy na różnego rodzaju umiejętnościach społecznych skończywszy. Kompetencje mediacyjne jest to jeden z aspektów, który jest niezbędny w profesji pracownika socjalnego, biorąc pod uwagę szeroki wachlarz problemów, z jakimi przychodzą klienci do ośrodków pomocy społecznej. Książka ma na celu pokazanie, jaka jest wiedza pracowników socjalnych nt. mediacji oraz diagnoza kompetencji mediacyjnych w tej grupie zawodowej. [źródło opisu i okładki: http://www.ksiegarnia.difin.pl/psychologia-pedagogika/34/kompetencje-mediacyjne-w-profesji-pracownika-socjalnego/ewa-grudziewska/2429 ]
Status dostępności:
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 364-4 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [129]-134.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej