131947
Książka
W koszyku
Poradnik przeznaczony dla wychowawców, nauczycieli, pedagogów oraz dyrektorów nie tylko szkół, ale też innych instytucji wychowawczych np. domów dziecka. Obejmuje zagadnienia z zakresu profilaktyki adresowanej do grup wysokiego ryzyka, a więc dzieci, które wchodzą w system szkolny (instytucji wychowawczej) obciążone skutkami urazów doznanych w rodzinie, manifestujących się w formie zaburzonych zachowań. Celem jest pokazanie mechanizmów rządzących zaburzonymi zachowaniami, błędów w myśleniu i działaniu, które prowadzą do nawarstwienia problemów, konstruktywnych strategii, które mogą być realizowane zarówno na poziomie jednostki, klasy szkolnej jak i całej instytucji. Autorka zawarła w książce analizę konkretnych sytuacji, wiedzę podaną w przystępny sposób, z odniesieniem do praktyki, opisy przypadków pokazujące błędy i zawierające analizę ich konsekwencji, wyprowadzanie wniosków do budowania konstruktywnych strategii oraz starała się przedstawić przykłady świadczące o tzw. dobrej praktyce.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.922.7 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. grzbietowy: Profilaktyka na co dzień
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 144-145.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej