131928
Książka
W koszyku
Poradnik öJak skutecznie pisać listy reklamacyjne do firm i instytucjiö to pierwsza na polskim rynku pozycja, w której zebrano niezbędne dla każdego klienta informacje. Książka napisana w sposób jasny, zwięzły, prezentuje najbardziej typowe sytuacyjne reklamacyjne z jakimi spotykamy się na co dzień: reklamacja obuwia w sklepie, reklamacja rachunku telefonicznego u operatora, reklamacja w pralni chemicznej, reklamacja nieudanego wyjazdu, reklamacja spóźnionej ub niedostarczonej przesyłki. W każdym rozdziale jest przedstawiono wzory listów reklamacyjnych W poradniku przedstawiono także wzory wniosków o interwencje, skierowane do instytucji (rzecznik konsumentów, arbiter bankowy, rzecznik ubezpieczonych, sądy polubowne) które pomagają konsumentowi w rozstrzyganiu sporów , bez konieczności kierowania sprawy do sądu powszechnego. [źródło opisu i okładki: http://listyreklamacyjne.pl/
Status dostępności:
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346.54 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej