131967
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3030.)
Nowe odsłony klasyki w szkole. Literatura XIX wieku (całość) 01 Jak reanimować klasykę w szkole, czyli o medycynie i czytelnictwie 02 Kompetencje kulturowe młodych odbiorców literatury – wnioski z badań 03 Uwolnić interpretację 04 Dydaktyka uniwersytecka wobec zmieniających się potrzeb polonistyki szkolnej 05 Czytanie klasyki – czytanie świata, Antropocentryczna koncepcja kształcenia polonistycznego a zdobywanie wiedzy o rzeczywistości 06 Nie ma szans dla historii literatury w szkole XXI wieku 07 Straszno i śmieszno Balladyna Juliusza Słowackiego i jej lektura w szkole 08 Kobiety – przedmioty – demony w Nie-Boskiej komedii Zygmunta Krasińskiego 09 Literatura w szkole jako forma pamięci, Wokół sceny więziennej Dziadów części III Mickiewicza 10 Gimnazjalista czyta Redutę Ordona, O utworach z kontekstem historycznym w kształceniu polonistycznym 11 Ze słabością łamać uczmy się za młodu, czyli jak rozmawiać z nastolatkiem o literaturze XIX wieku 12 Tekst poetycki jako źródło wiedzy o kulturze, Cyprian Kamil Norwid reaktywacja 13 Sienkiewicz dla dorosłych 14 Pokój ci, Janku, Nowela pozytywistyczna dla początkujących 15 Nowe pomysły na znane lektury, czyli klasyka literacka jako wyzwanie dla twórczości metodycznej 16 Romantyzm dziś, Zapiski współautora podręcznika szkolnego 17 Lektura jako obietnica, Zwrot teologiczny w badaniach literackich i jego konsekwencje dla nauczania literatury [źródło opisu i okładki: http://wydawnictwo.us.edu.pl/node/6031 ]
Status dostępności:
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 821.162.1(091) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z konf., październik 2011 r.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Publ. będzie dostępna - po wyczerpaniu nakł. - w wersji elektronicznej.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang., fr. przy ref.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej