131952
Książka
W koszyku
Przedstawione w książce badania ukazują, w jaki to sposób organizacja i struktura systemu więziennego ułatwia hamowanie innowacji pedagogicznych. Przykładem takiej przerwanej innowacji był teoretycznie uzasadniony i praktycznie sprawdzony w Europie i Ameryce taki sposób oceniania więźniów, który mobilizuje ich do wszechstronnej prospołecznej aktywności a personel do aktywnych wychowawczo kontaktów ze skazanymi. [źródło opisu i okładki: http://www.ksiegarnia.difin.pl/psychologia-pedagogika/34/zmiana-w-polskim-systemie-penitencjarnym-ograniczenia-i-mozliwosci/jozef-rejman/2045 ]
Status dostępności:
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343.81/.84 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 253-273.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego (Tarnobrzeg)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej