130623
Książka
W koszyku
Czy w XXI wieku, w erze Internetu i swobody wypowiedzi w dowolŞnej formie i na dowolny temat, dziennikarze w ogóle będą jeszcze potrzebni? Czy powinniśmy się upierać przy klasycznych cechach dziennikarstwa, takich jak obiektywizm czy misja? Jak przeciwdziałać (i czy w ogóle) postępującej "tabloidyzacji" mediów, goniących dziś za czytelnikiem i próbujących zgadnąć, co mu w duszy gra? Jakie cechy powinien mieć ten zawód, aby przetrwać? I jakie cechy będą miały media XXI wieku, aby się utrzymać na rynku? [źródło opisu i okładki: http://www.ksiegarnia-europejska.pl/modules.php?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&store_id=2&kod=9788374361743&ssort_type=tytul&sc=a%5C&polec=2 ]
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. równol. ang., pol. Wstęp i spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej